Rever verkkokaupan myynti- ja toimitusehdot
ASIAKKAAT
YRITYSASIAKKAAT
Rever verkkokauppa on avoin kaikille yrityksille, yhdistyksille ja yhteisöille Suomessa. Tilaajalla täytyy olla Suomessa toimitus- ja laskutusosoite. Yrityksen tulee olla merkitty kaupparekisteriin. Laskutusoikeus myönnetään luottotarkistuksen jälkeen.
YKSITYISASIAKKAAT Rever verkkokauppa on avoin yksityishenkilöille Suomessa. Tilaajalla täytyy olla Suomessa toimitusosoite.
Yksityishenkilöiden maksutapa on Maksuturvan verkkomaksut tai ennakkomaksu.
REKISTERÖITYMINEN
Yritykset, yhteisöt ja yhdistykset sekä yksityishenkilöt voivat rekisteröityä asiakkaiksi. Rekisteröityminen on ilmaista eikä sido mihinkään. Rekisteröitymistietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle.
HINNAT
Verkkokaupassa kaikki hinnat näkyvät verottomina. Hintoihin lisätään arvolisäveroa 24%.
Mikäli yritysasiakkaalla on tuotteelle verkkokaupasta poikkeava sopimus- tai tarjoushinta, muutetaan hinta laskulle. TILAUSVAHVISTUS
Tilausvahvistus lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.
TOIMITUKSET YRITYKSILLE
Tilatut tuotteet lähtevät varastosta viimeistään 48 tunnin kuluessa tilauksen saapumisesta. Toimitamme tavarat pakettina tai rahtina valintamme mukaan ostajan toimitusosoitteeseen yleisten kuljetusehtojen mukaisesti. Turun talousalueelle toimitamme tuotteet omalla kuljetuskalustolla.
Tuotteen ollessa väliaikaisesti loppu ilmoitamme asiakkaalle toimitusajan. Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
TOIMITUKSET YKSITYISASIKKAILLE
Toimitukset Postin tai Matkahuollon noutopisteeseen kun suoritus näkyy Maksuturvan asiakasvarat tilillä tai ennakkomaksu tilillämme.
MAKSUEHDOT YRITYKSILLE
Maksuehto on 14 päivää netto tai sopimuksen mukaan. Maksun viivästyessä perimme korkolain mukaisen viivästyskoron sekä huomautus - ja perintäkulut. Maksukehotuksesta perimme 10.00 € alv0%. Laskutuslupa myönnetään luottotarkistuksen jälkeen. Varaamme itsellemme oikeuden tarkistaa ja hylätä tilauksen.
Sähköisen laskutuksen käytöstä sovitaan myyjän ja asiakkaan välillä erikseen.
Laskun lisäksi yritykset voivat maksaa Maksuturvan verkkomaksulla tai ennakkomaksulla. MAKSUEHDOT YKSITYISASIAKKAILLE Maksuturvan verkkomaksut tai ennakkomaksu. Maksuturva-palvelu Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut -sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot ja palautteenannon ympäri vuorokauden. Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet
HUOMAUTUKSET
Asiakkaan on toimitusta vastaanottaessaan tarkistettava tavaran kunto ja lähetyksen oikeellisuus. Mahdolliset huomautukset tavaran laadusta tai muista epäkohdista on esitettävä viimeistään 8 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
PUUTTEET JA VIRHEELLISET TOIMITUKSET
Virheelliset tai virheellisesti toimitetut tuotteet voi palauttaa. Asiakkaan tulee lähetystä vastaanottaessaan tarkastaa, että lähetys on vahingoittumaton. Mikäli asiakas huomaa vahingoittuneen pakkauksen, siitä on ilmoitettava välittömästi tavaran toimittajalle ja tehtävä vahinkoilmoitus Rever Oy:lle. Jos tuote on virheellinen tai väärä, asiakkaan tulee ottaa viipymättä yhteyttä Rever Oy:n.
Koska myyjä ei voi vaikuttaa tuotteen lopullisiin käyttöolosuhteisiin, kuljetukseen, varastointiin, käsittelyyn tms., tuotteen virheettömyys taataan ainoastaan toimitushetkellä. Tuotteilla on valmistajan tuotetakuu, jonka puitteissa virheellinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen. Muita vaatimuksia ei hyväksytä
PALAUTUKSET
Palautuksista on aina erikseen sovittava etukäteen. Tavaraa ei saa palauttaa ennen myyjän antamaa suostumusta ja palautusnumeroa. Palautusta on seurattava lähetysluettelo, josta ilmenevät: palautusnumero, palautuksen syy ja hyväksyjän nimi, laskun ja lähetysluettelon numero, toimituspäivä.
Postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.
Myyjän virheestä johtuvan palautusrahdin maksaa myyjä.
Jos palautus tapahtuu asiakkaasta riippuvasta syystä, hyvitämme 80 % palautetun tavaran arvosta. Palautettavan tuotteen tulee olla moitteettomassa kunnossa ja alkuperäisessä tehdaspakkauksessa. Asiakas vastaa palautetun tuotteen kaikista toimituskuluista. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme toimitus- ja palautumiskulut.
YLIVOIMAINEN ESTE
Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.
OMISTUSOIKEUDET JA VASTUU
Tavara siirtyy tilaajan omaisuudeksi, kun se on kokonaisuudessaan maksettu. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.
RIITAKYSYMYKSET
Myyjän ja tilaajan väliset erimielisyydet voidaan ratkaista joko välimiesmenettelyssä tai myyjän kotipaikkakunnan alioikeudessa.
|